Schimbă-te până nu e prea târziu!!!”

 “Peste 100 de ani, de exemplu in 2123, vom fi toti

ingropati cu familia si prietenii.
Străinii vor trăi în casele noastre și vor deține tot ce
avem astăzi. Toate proprietăţile noastre vor fi ale
unor străini, care încă nu s-ar putea să se nască.
Urmașii noștri nici măcar nu își vor aminti de noi.
Câți dintre noi l-am cunoscut pe tatăl bunicului
nostru?
După moartea noastră, vom fì amintiți câţiva ani,
apoi vom fi doar un portret pe raftul cuiva și câțiva
ani mai târziu nu vom mai fi aşa..
În acel moment puteam realiza cât de ignorant și
deficitar este visul de a vrea să cucerești totul.
Dacă ne-am putea gândi la asta înainte să plecăm,
cu siguranță priorităţile noastre s-ar schimba, cu
siguranță ar fi altele și cea mai importantă
întrebare este:
Cât merită să ai din ce în ce mai mult, fără să ai
timp pentru ceea ce merită cu adevărat?
Aș da totul pentru a trăi și a mă bucura de acele
plimbări pe care nu le-am făcut niciodată.
Cu siguranță aș da totul pentru acele săruturi pe
copiii noștri și iubirile noastre..
Aceste momente simple ne umplu viața de bucurie.
Aș da totul la schimb pentru îmbrățişările alea
pierdute..
Cu siguranță aș da totul să mă întorc în timp și să nu mai pierd timp cu situații sau amintiri care mă țin blocat în ură, ranchiună, resentimente, orgoliu, mândrie, ego, și alte emoții distrugătoare care mă incarca cu vină și regret.
Cu siguranță mi-ar place sa conștientizez cat de repede trecem prin viața, și atunci când murim devin praf de stele de care nimeni nu-si va mai aduce aminte de mine/de noi.
Încă mai este timp pentru noi, să trăim pentru noi, sa ne iubim, sa ne respectam, și să evoluam.

Sursa: Luna Journal

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

COMPEDIU. Chirurgia eterică și taierea cordoanelor. Simptome. Exemple. Sugestii. Invocări.

"SEXUL SI SCHIMBUL ENERGETIC CARE ARE LOC

Trăsături de personalitate accentuate dupa Karl Leonhard