Îmi potrivesc ceasul după tine........

^_^
Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Ai putea să începi cu o secundă în fiecare zi,
O secundă în care să taci şi tu, să tac şi eu,
O secundă în care să mă priveşti tu, să te privesc şi eu,
O secundă în care să respiri şi tu, să respir şi eu,
O secundă în care să uiţi tu, să uit şi eu,
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.
Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Poţi continua cu două secunde,
O secundă în care să taci tu şi o secundă în care să tac eu,
O secundă în care să mă priveşti tu şi o secundă în care să te privesc eu,
O secundă în care să respiri tu şi o secundă în care să respir eu
O secundă în care să uiţi tu şi o secundă în care să uit eu,
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.
Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Să-ţi dai ceasul cu o secundă înapoi,
Ca mecanismele trupurilor noastre să se întâlnească la fix,
Nici cu o secundă mai devreme, nici cu una mai târziu
Într-o armonie perfectă a sutimilor de secundă şi orgasm
A miimilor de secundă risipindu-se în fiecare picătură de sânge
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.
Şi-n definitiv nu cred că trebuie să-ţi faci timp pentru mine
Când există atâta alchimie între noi, până la chimie,
Ce mai contează o secundă în care să taci şi tu, să tac şi eu,
O secundă în care să respiri tu şi o secundă în care să respir şi eu
Dacă pe acelaşi cadran al lumii şi al timpului,
Istoria Big-Bangului va consemna în cartea sa,
Avem acelaşi puls şi aceeaşi oră
Ca două secunde într-o secundă,
Ca două ceasuri într-un ceas,
Pentru că eu îmi potrivesc viaţa după tine.
Marius Tucă

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

COMPEDIU. Chirurgia eterică și taierea cordoanelor. Simptome. Exemple. Sugestii. Invocări.

Trăsături de personalitate accentuate dupa Karl Leonhard

"SEXUL SI SCHIMBUL ENERGETIC CARE ARE LOC